ایمن کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

خرید تاب سرسره و وسایل بازی کودک

خرید تاب سرسره پلاستیکی

تاب سرسره کودک ، از یک سرسره  و یک تاب تشکیل شده که قابلیت جدا سازی داشته و می توان قسمت های مختلف آن را جداگانه مورد استفاده قرار داد. این محصول برای استحکام اندام کودک مناسب بوده و باعث تقویت ادراک بینایی ، شنوایی و لامسه کودک می شود. همچنین تاب بازی کودک باعث هماهنگی چشم و دستان کودک می گردد.

 

سرسره سنجاب در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ و تغییر حالت نمی دهد . همچنین سرسره پلاستیکی در برابر سرما و برف و باران دچار شکنندگی نمی شود. به همین دلیل در مناطق سر پوشیده و سرباز مورد استفاده قرار می گیرد.سرسره اسباب بازی به دلیل مواد استفاده شده در طراحی و تولید این محصول ، به راحتی و با مواد شوینده تمیز شده و قابل شستشو می باشد.

 

تاب و سرسره اسباب بازی بدنه بسیار مستحکمی از جنس پلی اتیلن دارد. پلی اتیلن در برابر برخورد با اجسام سخت و فشار حاصل از جنب و جوش کودکان کاملا مقاوم است و خاصیت ضد شکنندگی دارد و به همین خاطر در زمینه تولید وسایل بازی و پارکی کودک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تاب بازی بچه از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد به همین دلیل دارای طول عمر بالا می باشد. همچنین استفاده از مواد با کیفیت در تولید این محصول ، از شکستن و از بین رفتن تاب بچه جلوگیری می کند.تاب بازییکی از لوازم کودک است که به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد قابلیت حمل و جابجایی را برای افراد فراهم می آورد.

 

تاب سرسره کودک پلاستیکی از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی در حین نشستن کودکان دارد. همچنین استفاده از مواد با کیفیت در تولید این محصول ، از سوراخ شدن و شکستن سرسره بازی در ساعات استفاده جلوگیری می کند. تاب بازی کودک دارای امنیت زیادی در استفاده همزمان کودکان از تاب و سرسره است.

 

تاب سرسره کشتی دارای دو تاب حفاظ دار و یک سرسره در کنار تاب ها است. در یک طرف این محصول پله های عمودی قرار گرفته و در کنار پله ها، تونل کوچکی تعبیه شده است که کودکان می توانند در آن بازی کنند. در طرف دیگر ، در کنار تاب ها ، قسمتی برای صخره نوردی کودکان طراحیشده است. تاب و سرسره موجود در این محصول از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته می شود که مقاومت بسیار زیادی در هنگام استفاده دارد.

 

برچسب ها: تاب سرسره پلاستیکی، تاب و سرسره کودک، قیمت تاب سرسره پلاستیکی،خرید تاب سرسره پلاستیکی ,

[ بازدید : 62 ]

[ پنجشنبه 30 مرداد 1399 ] [ 23:04 ] [ malihe ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]