ایمن کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

آشنایی با انواع لوازم ورزشی پارک

خرید لوازم ورزشی پارکی

دستگاه اسکی فضایی پارک ، برای بالا بردن ضربان قلب و تقویت مفاصل، دستگاهی کامل است. از ویژگی های دیگر این دستگاه ورزشی داخل پارک می توان به: تقویت همزمان اندام های بالاتنه و پایین تنه، عضلات کمر، تقویت قلب و ریه، تقویت عضلات پشت و گردن و در نهایت بهبود رماتیسم و سایر بیماری های مفصلی، اشاره کرد.

 

قرار گیری میز شطرنج پارکی در هوای آزاد موجب می شود که بدنه ی این وسایل ورزشی پارکی در ارتباط مسقیم با نور خورشید.و بارش باران قرار بگیرد. جنس مرغوب و با کیفیت این محصول موجب شده.تا فارغ از هر نوع آب و هوایی از این  شطرنج پارکی در هر مکانی بهره مند شود.

 

لوازم ورزشی و بدنسازی پارکی دوچرخه دست و پا از جنس فلز آهن ساخته شده و به منظور افزایش مقاومت و ماندگاری در بازه زمانی طولانی مدت، از روکش رنگ الکترواستاتیک استفاده می نماید. وسایل ورزشی پارکی با استفاده از شن و ماسه و یا بتن ریزی بر روی سطح زمین قرار می گیرد.

 

دستگاه بدنسازی پارکی قایقرانی، وسیله ای است که در اماکن تفریحی و فضای باز مانند پارک ها، بسیار مورد استفاده افراد میانسال و کسانی که دچار گرفتگی عضلات کمر هستند قرار می گیرد. همچنین با حرکات مشابه پارو زدن عضلات پشت، بازو و ساعد را تقویت می کند.

 

میز شطرنج بتنی جزء وسایل ورزشی شهری محبوب در میان اقسام مردم می باشد. این بازی محدودیت سنی ندارد و معمولاً افرادی که به بازی های فکری علاقه‌مند هستند، جذب آن می شوند.گذراندن وقت در یک فضای باز همراه با میز شطرنج پارکی خاطرات به یاد ماندنی و شیرینی را برای افراد رقم میزند.

 

دستگاه گام زن پارکی، گزینه ای ایده آل برای نصب در فضاهای سبز، بوستان ها، پارک ها، بلوارها و معابر وسیع است. دسترسی به وسایل ورزشی پارکی برای عموم مردم، این امکان را برای تمامی افراد مهیا می کند تا بتوانند به روش صحیح و علمی به انجام حرکات ورزشی بپردازند. 

برچسب ها: لوازم ورزشی پارک،وسایل ورزشی پارکی،قیمت لوازم ورزشی پارک،تولید کننده وسائل ورزشی پارک ,

[ بازدید : 19 ]

[ دوشنبه 20 مرداد 1399 ] [ 0:04 ] [ malihe ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]